מאמרים וכתבות

איך להגדיל את מספר הלקוחות של העסק?

הרחבת בסיס הלקוחות של העסק היא יעד שכל עסק צריך להגדיר לעצמו, והיא חיונית לצמיחה כלכלית מתמשכת. אנחנו מאמינים שעם האסטרטגיות הנכונות, כל עסק – לא משנה מה הגודל שלו או באיזה תחום הוא פועל – יכול למגנט לעצמו ולשמר עוד לקוחות בצורה אפקטיבית.

הנה כמה טיפים מעשיים שיעזרו לכם לעשות את זה בעצמכם (או אם תרצו – עם עזרה של משרד פרסום מקצועי).

הבינו את קהל היעד שלכם

זיהוי והבנת קהל היעד שלכם הם אבן היסוד של כל אסטרטגיה עסקית מצליחה. בעל עסק שיודע מי הלקוחות הפוטנציאליים שלו, איך הם מתנהגים, מה הבעיה שלהם ומה הם צריכים, יודע גם איזה שירותים ומוצרים להציע ובאיזו צורה לעשות זאת.

ערכו מחקר שוק כדי לאסוף נתונים דמוגרפיים של לקוחות, העדפות, הרגלי קנייה וכו'. המידע הזה יכול לשמש אתכם לבניית פרסונות בודדות שמייצגות את הלקוחות האידיאליים שלכם. הגישה הממוקדת הזו מבטיחה שהמסרים השיווקיים (גם אם נכתבו עבור פרסום ממומן בפייסבוק) באמת יגיעו לאוזניים הנכונות ויעשו את האפקט הרצוי.

שפרו את הנוכחות המקוונת שלכם

בעידן הדיגיטלי של היום, אתם לא יכולים להתחבא מתחת לאבן ולבנות על שיווק מפה לאוזן. לא ולא. לייק איט אור נוט, אתם חייבים נוכחות מקוונת חזקה כדי להגיע לקהל רחב יותר.

התחילו בביצוע אופטימיזציה של האתר שלכם למנועי חיפוש כדי להבטיח שהוא ידורג גבוה בגוגל. זה יקל על לקוחות פוטנציאלים להגיע אליכם כשהם מחפשים את מילות המפתח הרלוונטיות.

בעלי עסקים שרוצים לקבל "תוצאות מהירות" יכולים להריץ קמפיינים של פרסום ממומן בגוגל. אבל חשוב שתדעו שזה לא מבטל את הצורך בפרסום תוכן איכותי באתר באופן קבוע. ומה זה תוכן איכותי? אחד כזה שנותן אינפורמציה מהימנה ומציע ערך לקהל היעד.

השתמשו בפלטפורמות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב וכו') כדי ליצור אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים, לשתף בעדכונים אודות העסק ולקדם מכירות.

יש לא מעט מדיות ברשת, שימו לב שאתם מתחזקים עמודים עסקיים רק בפלטפורמות שבהן קהל היעד שלכם מסתובב.

איך להגדיל את מספר הלקוחות של העסק?

מנפו ביקורות והמלצות של לקוחות

יש לכם מוצר או שירות מעולים? קיבלתם פידבקים מפרגנים מהלקוחות שלכם? דעו שאלה יכולים להשפיע באופן משמעותי על החלטות הרכישה של הלקוחות הפוטנציאליים.

עודדו את הלקוחות הנוכחיים שלכם להשאיר ביקורות בפלטפורמות השונות, והציגו אותן בצורה בולטת באתר שלכם. משוב חיובי אמיתי שבא מהלב משמש כהוכחה חברתית, ומרגיע לקוחות פוטנציאליים חשדניים בנוגע לאיכות ולאמינות של פעילות העסק.

יש לא מעט אפשרויות פרסום באינטרנט אבל לפעמים אנחנו שוכחים את הדברים החשובים באמת. דאגו לענות לכל ביקורת (בין אם חיובית ושלילית). זה מראה שאתם מעריכים משוב מלקוחות ומחויבים לשיפור מתמיד.

הציעו שירות לקוחות יוצא דופן

שירות לקוחות אנושי וטוב לב הוא דרך עוצמתית להבדיל את העסק מהמתחרים ולטפח נאמנות לקוחות. אמנו את הצוותים שלכם להיות ידידותיים, למדו אותם איך להגיב לפניות ולחששות של הלקוחות (לא ממקום מזויף, אלא מתוך תחושת מעורבות וחיבור לעשייה של העסק).

אנחנו מאמינים שקודם כל ולפני הכל כולנו בני אדם. עוד לפני שלקוח מחליט לפתוח את הארנק ולשלם, הוא רוצה להרגיש במידה מסוימת חיבור אנושי. אם תצליחו לספק לו את זה, סביר מאוד שזה ישתלם לכם. יכול להיות שאותו לקוח שקיבל יחס חם ואותנטי ידאג לשווק אתכם על דעת עצמו. זכרו – לקוחות מרוצים הופכים לקונים חוזרים ולפעמים גם לתומכים נלהבים במותג.

שתפו פעולה עם משרד פרסום מקצועי

יש עסקים שיכולים להתמודד עם מאמצי השיווק בעצמם, אבל לא כולם כאלה. שיתוף פעולה עם משרד פרסום מקצועי יכול לתת בוסט משמעותי במאמצי גיוס הלקוחות.

סוכנויות דיגיטל הן בית שיווקי שמציע שירותים רבים כמו יצירת שלטי חוצות, מיתוג עסקים באינטרנט, עיצוב גראפי, פרסומות לטלוויזיה וכו'. הן מביאות לשולחן ניסיון, מומחיות ומשאבים יקרים.

הן יכולות לעזור לכם עם ביצוע מחקר שוק מעמיק, בניית תוכנית שיווקית מקיפה והוצאתה לפועל. עם הידע שצברו, משרדי פרסום יכולים ליצור קמפיינים יצירתיים ומדויקים שמושכים את תשומת הלב של קהל היעד ומעודדים מעורבות.

כמו כן, יש להם גישה לכלי מעקב חכמים שמודדים את האפקטיביות של מאמצי השיווק ומספקים תובנות חשובות לגבי מה עובד ואת מה צריך לדייק. עבודה יסודית זו מבטיחה שתקציב השיווק שלכם ינוצל ביעילות וממקסמת את ההחזר על ההשקעה (ROI).

בקיצור, רוצים להשיג לקוחות חדשים לעסק? דברו איתנו.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר