אסטרטגיה שיווקית ופרסומית
אסטרטגיה שיווקית טובה היא חלק מהותי ביותר בהצלחה או כישלון של כל חברה. על מנת לגבש אסטרטגיה טובה עליך לדעת מיהו הקהל שלך, מהו המוצר שאתה מציע לו ומהם היתרונות של המוצר שיגרמו לו להעדיף אותו על פני מתחרים. בתהליך בניית האסטרטגיה יש לקחת בחשבון את 4 הגורמים הבאים: מוצר – האם אתה מציע מוצר שכבר קיים בשוק או מביא משהו חדש | מחיר – האם אתה ממצב את המוצר שלך גבוה או נמוך | ערוצי הפצה – באילו דרכים אתה מביא את המוצר שלך אל קהל היעד | תקשורת שיווקית – באיזה אופן אתה מספר לציבור על המוצר שלך.
לאחר שבנינו אסטרטגיה שיווקית מדויקת התואמת את הצרכים שלך ועומדת בתקציב שלך, נפנה לגיבוש האסטרטגיה הפרסומית שבהתבסס על אסטרטגיית השיווק, תתווה את הפעילות הפרסומית המתאימה ביותר: סוג המסרים (הן מילוליים והן ויזואליים) בהם נעשה שימוש, המדיות שישגרו את המסרים ישירות אל קהל היעד שלך בדרך המהירה ביותר (ATL, BTL, אונליין, אופליין, גרילה…) ובהתאם, הכלים הפרסומיים שיעשו את העבודה הטובה ביותר בכל מדיה. כל אלו יחד מבטיחים שהמותג שלך ישיג את יעדיו באופן אופטימאלי.