רשתות חברתיות וניו-מדיה
רשתות חברתיות – לפגוש את הלקוח בסביבה הטבעית שלו:
הרשתות החבריות מהוות כיום את המקור הצומח ביותר (במקום השני אחרי Google) ליצירת תנועה לחנות הדיגיטלית, או הפיסית. מעבר לכך הן מאפשרות אינטראקציה אמיתית עם הלקוח, באופן ישיר ועמוק יותר מכל ערוץ אחר.. Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest, +Google ושאר הרשתות החברתיות, בלוגים, פורומים ייעודיים ושלל ערוצים נוספים.
שימוש נכון, יעיל וחסכוני בערוצים אלה מצריך הבנה מקיפה של מאפייני המדיה הזו (המכונה New Media) כחלק ממערך השיווק והתקשורת של הארגון. לא כל רשת מתאימה לכל ארגון ובעיקר – בערוצים בהם מחליטים לפעול, יש להיראות ולפעול בצורה ההולמת את רוח הארגון ומשרתת את מטרותיו. מחלקת הפרפורמנס של exactive עושה שימוש במידע העדכני ביותר ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כדי להתאים את הפעילות הנכונה והיעילה ביותר עבור כל ארגון ולהביא לתוצאות המהירות והטובות ביותר.