מאמרים וכתבות

חשיבותה של חברת מיתוג ועיצוב תדמית

עיצוב תדמית עסקית הוא מרכיב מהותי במיתוג, ואחד השירותים שמציע משרד פרסום שמתמחה בתחום זה. כאשר עומדים לפני עיצוב תדמית לעסק, חשוב לבחור מבין חברות מיתוג מובילות את החברה המתאימה ביותר על מנת להבטיח את הצלחת התהליך.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

"אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו" – אבל

מי שעובד בחברת מיתוג מובילה גדל על הפתגם הכה חכם "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו", וחשוב להדגיש: עסק שמציע מוצר שאין בו צורך אמיתי או שאיכותו ירודה, או שירות לקוי, לא יוכל להצליח וכלל לא משנה עד כמה הוא ישקיע בשירות של חברות מיתוג מובילות ובעיצוב התדמית, ובוודאי שלא לאורך זמן – אבל העולם העסקי מלא חברות שכל לקוחותיהם הסכימו שהן מצטיינות בתחום עיסוקן, שהמוצרים שהן הציעו זכו לשבחים, ובכל זאת הן לא שגשגו ולעתים אף לא שרדו.

הסיבה לכך פשוטה, והיא התחרות העזה השוררת כמעט בכל תחום, כך שבימינו חובה להשקיע לא רק במה שיש בקנקן אלא גם בחזותו, כך שיצירת תדמית עסקית מתוכננת היטב ומבוצעת ללא דופי היא שלב הכרחי בדרך למיצוי הפוטנציאל.

מה כולל עיצוב תדמית שמתבצע על ידי חברות מיתוג מובילות?

עיצוב תדמית – מסביר נוה קרניאל, מנכ"ל משותף וראש תחום השיווק ב- Exactive – הוא מונח רחב יריעה, שבאופן טבעי משתנה בין עסק לעסק בהתאם לתחום פעילותו ומאפייניה, ואגב, אחד המרכיבים החשובים של בניית תדמית מנצחת הוא התאמה מדויקת במיוחד של האמצעים השונים לחברה הספציפית.

באופן כללי, התדמית העסקית מושפעת מכל האינטראקציות בין העסק לבין הסביבה ובפרט בינו לבין הלקוחות, הן אלה הקיימים והן אלה הפוטנציאליים.

בפרט כוללת תדמית עסקית את השפה הוויזואלית שבאה לידי ביטוי באתר של החברה, בלוגו שלה, בברושורים, פרוספקטים, כרטיסי ביקור, אריזות וניירות מכתבים (אם ישנם כאלה, כמובן) ובעצם בכל פריט בעזרתו היא מתקשרת עם סביבתה, כשהמהדרין מבטיחים שגם עיצוב המקום שבו פועל העסק יהלום את התדמית הרצויה.

מרכיב חשוב אחר של תדמית עסקית הוא כללי ההתנהלות של עובדי החברה: כיצד הם עונים לשיחות הטלפון הנכנסות ואיך הם מתחילים שיחות יוצאות, איך הם מקבלים את פני הלקוחות שמגיעים לעסק, הקפדה על קוד לבוש במידת הצורך ועוד ועוד.

מה תורם עיצוב התדמית למיתוג העסק?

המטרה של עיצוב התדמית היא לתרום למיתוגו של העסק בהתאם לערכים המאפיינים אותו ואת בעליו ושנמצאו כאלה שאותם כדאי לשדר ללקוחות הנוכחיים והעתידיים.

במסגרת מיתוג עסקים , עיצוב תדמית הוא רכיב אפקטיבי במיוחד, וזאת מהסיבות הבאות:

* התדמית העסקית – כשהיא מבוצעת באופן מושכל ובפרט על ידי משרד פרסום מיומן, כמובן – מעבירה את המסרים הרצויים באופן ברור ומיידי.

* תדמית נכונה מבהירה ללקוחות השונים כי מדובר בחברה מקצוענית.

* תדמית עסקית מסייעת לבידול החברה ממתחרותיה.

* והכי חשוב: לעיצוב התדמית תרומה משמעותית ביצירת החיבור הרגשי הנכון בין העסק לבין קהל היעד הרלוונטי, ובימינו חיבור רגשי הוא מפתח רב חשיבות להצלחה ולמימוש הפוטנציאל. זה ערך מוסף שחברות מיתוג מובילות יודעות להעניק.

לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץ

למה כדאי לבצע עיצוב תדמית בעזרת משרד פרסום?

מומלץ לבצע עיצוב תדמית עסקית אך ורק באמצעות משרד פרסום שצבר ניסיון, ידע ובעיקר הצלחות בנושא זה.

יש לכך שתי סיבות פשוטות: האחת, יצירת תדמית לא נכונה היא בבחינת אבן שטיפש (ובמקרה הזה לאו דווקא טיפש אלא מישהו חסר ניסיון וידע) זרק לבאר וגם אלף חכמים יתקשו להוציא אותה, שכן לא קל לשנות תדמית שכבר דבקה בחברה כזו או אחרת ונדרשים לשם כך משאבים מרובים; והשנייה, כשמעצבים תדמית בעזרת אנשי מקצוע התהליך יהיה מהיר יותר ואפקטיבי בהרבה.

לאחר שכיהן כמנכ"ל וסמנכ"ל במבחר חברות בינ"ל מובילות, וכמי שבאמתחתו לא רק ניסיון נרחב בפרסום ומיתוג אלא גם יצירתיות רבה, ניתן לסמוך על נוה קרניאל שיוביל גם עבור החברה שלכם את התהליך בצורה המיטבית.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר