תכנון, ניהול ורכש מדיה
תכנון מדיה הוא הבסיס לקמפיין או פעילות שיווקית מוצלחים. מסר חד ומדוייק וביצוע קריאייטיבי מעולה, לא ישיגו את המטרה אם הם לא יגיעו אל קהל המטרה הנכון ובאופן הנכון. לכן, למרות שהמסר והביצוע חשובים לא פחות, עיקר התקציב מושקע בדרך כלל במדיה. דיוק בתכנון ומיומנות ברכש המדיה יכולים להפיק מהתקציב הנתון תוצאות טובות בעשרות ומאות אחוזים. מחלקת המדיה של exactive מחויבת להשגת הפריסה הרחבה והמדוייקת ביותר עבור כל פרויקט על פי מטרותיו, במחירים הטובים בתחום המדיה המקומית והגלובאלית.