האם צריך משרד פרסום ליצירת נוכחות דיגיטלית
כדי לבנות עסק משגשג חייבים ליצור לו נוכחות ועדיף על ידי מיתוג. אבל מעבר למיתוג (או אפשר לומר בצמוד לו), חייבים ליצור לעסק נוכחות דיגיטלית חזקה. זמנם של לוחות המודעות, של העיתונים ושל פרסום בטלוויזיה אולי לא לגמרי חלף, אבל הזירה הדיגיטלית היא המקום המרכזי שבו קורים דברים, עם דגש על הזירה הצרכנית. נסביר האם צריך משרד פרסום כדי ליצור נוכחות דיגיטלית חזקה, מה הנוכחות הזאת בעצם אומרת ואיך היא מועילה לכם.
מהי בעצם נוכחות דיגיטלית
במציאות הווירטואלית, אין גבול לאפשרויות השונות ופלטפורמות של פרסום, קידום מכירות ושיווק כל הזמן צומחות, משתכללות ומשתנות. ככל שיראו אתכם יותר, אותו קהל יעד שהגדרתם כמתאים ביותר, כך תוכלו לסגור יותר מכירות, עסקאות. הנוכחות הדיגיטלית אף פעם לא תהיה קשיחה וכל עסק צריך להגדיר לעצמו איזו נוכחות דיגיטלית תהיה עדיפה בשבילו. פעמים רבות המסקנה תהיה תוצאה של בניית אסטרטגיה בשילוב ניסוי וטעיה. אם רוצים לבנות נכוחות חזקה ומוצלחת יותר, מבלי להיכשל או לבזבז את הזמן, כדאי להתקשר עם משרדי פרסום באינטרנט ולבחור מהם את המשרד שמדבר בשפה שלכם.
לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץבמובן הרחב, הנוכחות הדיגיטלית מהווה סך של כל הערוצים והטכניקות הבאות: אתר אינטרנט, נוכחות בלינקדאין, תכנים ביו טיוב, פתיחת פרופיל אינסטגרם, תחזוקה של בלוג מקיף, העלאת דפי נחיתה, קידום של תכנים מקצועיים. את הנוכחות החזקה ניתן לשפר על ידי פרסום תכנים מקצועיים בשיתוף פעולה עם גורמים נוספים, כגון שותפים אסטרטגיים, אתרים של בעלי עסקים נוספים, יצירת קישורים. לחלק מהעסקים הנוכחות תכלול העלאת תכנים בתשלום, באתרים פופולריים, שימוש בפרסום לפי הקלקה, העלאת וובינרים, שימוש בקישורים להגדלת תעבורה באתר ועוד.
השילוב בין פרסום לבין בניית העסק
אם העסק שלכם נמצא עדיין בחיתוליו ואתם עדיין לא רואים ממנו הכנסות של ממש, תוכלו לבצע בעצמכם צעדים שונים לשיפור הנוכחות הדיגיטלית שלכם. כך למשל תוכלו ליצור דף עסקי ולתחזק פעילות ענפה ברשת החברתית. אם יש לכם כישרון מולד לראות את כל הזוויות של הזירה המקוונת, אם אתם שולטים באומנות העלאת הסרטונים ליו טיוב ויודעים לקצור המוני לייקים, יש לכם בסיס להתחיל לעבוד בעצמכם. אבל צריך שתהיו כנים עם עצמכם – האם אתם באמת מסוגלים לתחזק נוכחות דיגיטלית עשרים וארבע שעות ביממה? ברגע שבו אתם מרגישים שחשוב לכם להתרכז בניהול העסק, זה הרגע שבו עדיף לעבור להיעזר בשירותיו הטובים של משרד פרסום. יותר מכך, גם אם התחלתם לבנות תשתית של נוכחות מקוונת בזירת השונות, עדיין איש מקצוע מנוסה יוכל לשפר. את התוצאות לא קוצרים כעבור חודשים ארוכים בלבד. השקעה בפרסום שעובד אמורה להחזיר את עצמה ולשפר את הפעילות העסקית שלכם לטווח הקצר, הבינוני והארוך.
יצירת נוכחות על ידי תכנים ומילות מפתח
ישנם כלים שיכולים לאפשר לכם, גם ללא משרד פרסום, לבצע מחקר מילות מפתח ולאפיין את הביטויים שיכולים לקדם את העסק שלכם. אם אתם נהנים מטיפול בסטטיסטיקות ויש לכם עודף זמן, תוכלו לעסוק בכך מהבוקר עד הערב. אבל בהנחה שהעסק שלכם דורש הרבה עבודה מצידכם ואתם לא רוצים לעסוק אך ורק בפן הטכני של שיווק, כדאי להיעזר במשרד פרסום או בשירותיו הטובים של מקדם אתרים צמוד.
שיפור של נוכחות דיגיטלית ניתן לבצע בצורה טובה מאוד על ידי יצירת תכנים משופרים. את התכנים הללו אפשר להפיץ באתר שלכם, באתרי מאמרים, באתרים של שותפים או בדפי נחיתה או מצגות. יועצי פרסום שחיים את העולם הדיגיטלי יוכלו ליצור את המאגר הנכון בשבילכם של מילות חיפוש וגם ידאגו לשתף אתכם פעולה בהזרמת תכנים מוצלחים בקביעות. לתכנים המפוזרים בעולם הדיגיטלי יש המון משמעות. לדוגמא, הם אלה שעוזרים לבסס את המוניטין המקצועי שלכם. בנוסף, הם מסייעים לגוגל להבין אילו אנשים עשויים להתעניין באתר שלכם ובנכסים הדיגיטליים שלכם.
לדוגמא, אם אתם מוכרים מכסחות דשא, שימוש בתכנים מקצועיים על טיפוח גינה יעזור ללקוחות חדשים להתחבר אליכם. הכניסו תכנים וטיפים מקצועיים ושימושיים, לצד תכנים שיווקיים. מדי פעם, כדאי לקיים פגישות עבודה עם איש הפרסום שלכם, על מנת להגדיר תתי מטרות חדשות ולשפר את הנוכחות הדיגיטלית הקיימת.
לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץמדוע צריך עזרה במיתוג
כמה דברים שחשוב לדעת על מיתוג עסקים באינטרנט: מיתוג זהו הסיפור שלכם, על בסיס ערכים, תועלות ללקוח. זו השפה שמאפשרת להתחבר אליכם. זוהי הדרך הכי יעילה לגבש מאחוריכם קהל לקוחות נאמן, שמעריך אתכם, את המוצרים שלכם, את הדרך שלכם. רק לעיתים נדירות בעל עסק יצליח לבנות מותג מאפס, ללא סיוע מקצועי. אפילו אם התחלתם לחשוב על מיתוג חדש, יעיל ונכון, משרד פרסום יוכל להפוך אותו להרבה יותר אפקטיבי. כי זה לא רק לוגו, סיסמת פרסום, שימוש בגופן מרשים או התקנת שלטים מאירי עיניים. מיתוג עסק זה כל אלה וגם הרבה יותר. אלה הערכים שלכם, השפה השיווקית והעסקית שלכם, הערך המוסף שאתם מביאים ובמידה מסוימת, הייחוד שלכם לעומת עסקים רבים אחרים.
ואם זה לא ברור, עוד טיפ קטן לגבי מיתוג עסקי באינטרנט: מיתוג אונליין יכול לאפשר אפילו לעסק הקטן ביותר ליצור רושם אדיר. יש כאן מציאות אחרת, שלא צריכה לשאוב תקציבי פרסום אדירים. אפשר אפילו בתקציב מצומצם יחסית ליצור נוכחות דיגיטלית חזקה עם מיתוג רב עוצמה. יצירתיות של איש פרסום ביחד עם התובנות העסקיות שלכם יכולים ליצור אסטרטגיה שיווקית דינאמית, שחיה את השטח ומשיגה תוצאות חזקות על כל שקל של השקעה.