מאמרים וכתבות

איך מנהלים פרסום ממומן בלינקדאין?

יתרונות הפרסום בלינקדאין

לינקדאין ידועה בהיותה פלטפורמה עסקית, בעלת נוכחות חזקה בעולם המערבי וגם בישראל. מעריכים כי בארץ ישנם מאות אלפי משתמשים פעילים מאוד בפלטפורמה וגם לא מעט משתמשים שנכנסים רק מפעם לפעם. הרשת החברתית המקצועית הזאת מאפשרת לפרסם על בסיס פילוח מצוין של קהל היעד לפי תפקיד מקצועי, ענף כלכלי, לפי ותק מקצועי, על פי גודל החברה ומאפיינים נוספים. משרד פרסום מנוסה יכול להשתמש נכון ביכולות ובפיצ'רים של לינקדאין וכך להגיע בדיוק לקהל היעד הרלוונטי.

בנוסף וחשוב לא פחות, הפרסום בלינקדאין מאפשר לכם להגיע בדיוק אל מקבלי החלטות ואנשי מקצוע בכירים, שקשה עד בלתי אפשרי להגיע אליהם דרך פלטפורמות אחרות. מנהלים ובעלי תפקידים בכירים מבלים זמן בלתי מבוטל בלינקדאין ובכך הופכים את הערוץ הזה למצוין לצרכי פרסום עסק לעסק (B2B).

איש פרסום מנוסה מדגיש כי המשתמשים בלינקדאין אינם גולשים ממוצעים אלא אנשים שמוכוונים למטרה ומוכוונים לקבלת החלטות עסקיות. עובדה זו מחזקת את הסיכוי שהנמענים יגיבו באופן הרצוי לפניה שיווקית ובעלת אוריינטציה מקצועית. זהו יתרון ראוי לציון ביחס לרשתות חברתיות אחרות, שבהן המשתמשים נוטים יותר לחפש תוכן של פנאי, בידור ושעשוע.

איך מנהלים פרסום ממומן בלינקדאין

איך לניקדאין עובדת מבחינה פרסומית

בכל סוגי הקמפיינים והמודעות שנציג בהמשך אפשר להגדיר בלינקדאין למי המודעות יוצגו. למשל, אפשר להגדיר שהמודעות יופיעו רק בפני מנהלי משאבי אנוש. ניתן להגדיר כי המודעות יופיעו רק בחברות שמעסיקות יותר מ-X עובדים, רק למנהלי שיווק בחברות היי טק וכדומה. מבחינה פרסומית ושיווקית לינקדאין מאפשרת להשתמש בכמה וכמה אפשרויות שכדאי להכיר. לפני כן נציין כי סוכנות פרסום דיגיטלי בעלת ניסיון רב בפעילות בפלטפורמה זו תוכל להתאים עבורכם את סוג הפרסום המתאים ביותר לאור מטרות שלכם, אופי החברה שלכם, העסק שלכם.  

  • פוסטים – ניתן לפרסם פוסטים רגילים לכל דבר, אבל כדי להשיג חשיפה צריך לקדם אותם בתשלום. הרעיון הוא שמעלים פוסט רגיל כפי שאתם מעלים ללינקדאין, אבל הוא מקבל הרבה יותר חשיפה על בסיס התקציב שלכם וכך הפרסום מגיע לקהל רחב יותר. למשל, נניח שכתבתם מאמר מקצועי לגבי חידושים בתחום שלכם, פוסט עם חיזוק ממומן אפשר לקדם אותו ולהשיג חשיפה – כלומר יגיע ליותר אנשי מקצוע בתחום. הפוסט גם יופיע בפיד של משתמשים שלא בהכרח עוקבים אחריכם באופן רגיל.
  • פרסום במודעות – אלה מודעות שמוצגות כמודעות ומטרתן לעורר את הגולשים לפעולה הרצויה.  לדוגמה, נניח שאתם רוצים שאנשים ירשמו לכנס מקצועי שאתם מארגנים, אפשר להפיק מודעה עם כפתור "הירשמו עכשיו" שמוביל לעמוד ההרשמה.
  • טופס להשארת פרטים – אפשרות זו יכולה לעבוד היטב עבור חברות שמחפשות לקוחות עסקיים. מדובר בטופס להשארת פרטים, שאותו משלבים בתוך המודעה. כלומר מילוי הפרטים נעשה במהירות ובקלות, מתוך המודעה. זו דרך מעולה להשגת לידים. ניתן לשלב זאת עם הצעות שיווקית, למשל פגישת יעוץ עסקי ראשונה בחינם.
  • שליחת הודעה אישית – דרך לינקדאין ניתן לשלוח הודעות בתשלום למשתמשים נבחרים. זו אפשרות שמתאימה לעסקים שמוכנים לשלם עבור ערוץ ישיר לבכירים בחברות גדולות.

פילוח ותקצוב קמפיינים

לינקדאין מאפשרת פילוח מעולה, הן בפרסום ישיר בהן בפעילות כגון ניהול מוניטין. תחילה יש להגדיר מיהו קהל היעד ובהתאם לכך לחדד את המסרים. הפלטפורמה מאפשרת פילוח לפי תפקידים, השכלה, מיומנויות וקבוצות עניין. הפצת תוכן איכותי ומקצועי היא בעלת משמעות רבה.  המשתמשים מצפים לתוכן בעל ערך, למשל כזה שיסייע בפיתוח מקצועי או עסקי. ככלל, לינקדאין נחשבת לפלטפורמת פרסום לא הכי זולה, אך כשעובדים נכון – התמורה בהתאם.  פרסום באינטרנט לעסקים קטנים עשוי להצליח בעזרת גיבוש תקציב חכם והפנייתו לקמפיין יעיל.

עבודות אחרונות
לכל העבודות
Loading
X
close
target target

    בואו נדבר על זה :)
    השאירו כאן פרטים ונתקשר