פרסום עסקים באינטרנט בצורה איכותית
מדי שנה נפתחים בישראל כ- 30 עד 40 אלף עסקים קטנים ובינוניים, שבכל אחד מהם מושקעים משאבים רבים ובנוסף ברוב המקרים עומד מאחוריהם חלום בן שנים רבות שסופסוף זוכה להתגשם – אולם סיכוייו של עסק חדש לשרוד את השנים הראשונות אינם מזהירים, ומדי שנה גם נסגרים עשרות אלפי עסקים.
לפיכך, שכירת שירותיו של משרד פרסום בעל מיומנות וניסיון בכל הקשור לפרסום עסקים באינטרנט הוא אחד הצעדים הראשונים אותם מומלץ לעסק חדש לנקוט, כשכמובן גם לעסקים ותיקים יותר כדאי מאוד להקדיש משאבים לשיווק במדיום זה – שהקלישאה השחוקה "אם אתה לא שם אתה לא קיים" נכונה לגביו היום יותר מאשר אי פעם.
פרסום עסקים באינטרנט מורכב מנדבכים רבים, וחשוב מאוד לחלק ביניהם את המשאבים בצורה מדויקת על מנת ליהנות ממקסימום תועלת במינימום עלות. כמובן שגם הפרסום בכל אפיק ואפיק באינטרנט חייב להיות ממוקד מטרה ויצירתי מאוד, וגם זו סיבה טובה לא לנסות לשווק את העסק בכוחות עצמכם, מתוך אמונה כי "נשים כבר משהו בגוגל אדוורדס ונפגין קצת נוכחות בפייסבוק", אלא ליצור קמפיין מובנה בעזרת משרד פרסום ובכך להשיג את המטרות הרצויות וליהנות משגשוג.
לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץאתר אינטרנט
הבסיס לפרסום עסקים באינטרנט הוא הקמת אתר אינטרנט.
אתר שכזה מאפשר לעסק להציג את השירותים והמוצרים שהוא מוכר, לפרסם עדכונים שוטפים לגבי פעילותו (כולל מבצעים שונים), להציע לגולשים כלים שימושיים ו/או מידע יקר ערך בתחום הפעילות של העסק ובאופן כללי למתג את עצמו כאיכותי ומוביל.
ישנם אתרי אינטרנט המאפשרים לגולשים לרכוש ישירות מוצרים או שירותים, ואילו אתרים אחרים "מסתפקים" בהנעת המבקרים בהם ליצירת קשר עם העסק (בין אם בטלפון ובין אם בהגעה פיזית אליו).
כשבונים אתר אינטרנט יש להקדיש תשומת לב לפרמטרים רבים ובהם האופן בו מאורגנים הדפים השונים (חשוב להקפיד על ניווט קל ואינטואיטיבי!), העיצוב של כל דף ודף (ובפרט להבטיח שפה עיצובית אחידה ומושכת עין) והתוכן המופיע בדפים השונים (שחייב להיות אמין, עדכני, מקורי ובעל ערך מוסף).
אתר מותאם לסלולר
המעבר של רבים מאיתנו לגלישה דרך סמארטפונים מחייבת את כל מי שעוסק בפרסום עסקים באינטרנט לבחון את האופציה של יצירת אתר מותאם לסלולר.
אופציה אחת הינה יצירת אתר ייעודי לסלולריים, לרוב במקביל לאתר "רגיל". אופציה שנייה היא אתר רספונסיבי שמתאים את עצמו מבחינת התצוגה לממדי המסך בו משתמש כל גולש, כשהתוכן המוצג זהה בכל המקרים.
לכל אחת מהאפשרויות יתרונות וחסרונות, והבחירה ביניהן היא על פי הצרכים הספציפיים של כל עסק.
קידום אתרים אורגני
אחרי שכבר יש אתר, יש לדאוג כי הוא ייחשף לעיניים רבות ככל האפשר.
דרך אחת לעשות זאת היא באמצעות קידום אתרים אורגני (SEO), ולשם כך מומלץ לשכור את שירותיו של משרד פרסום המתמחה בדיגיטל ובפרט בקידום אתרים.
SEO מחייב התאזרות בסבלנות, שכן הקידום בגוגל אינו מיידי, אולם מצד שני יש לו יתרון משמעותי על פני פרסומות מכל הסוגים שכן הוא נחשב אמין יותר. בנוסף, אחד הצעדים העיקריים במסגרת SEO הוא העשרת האתר בתכנים רבים ובעלי ערך, כך שהוא לא רק נחשף לעיניים רבות יותר אלא מבטיח להם תמורה גבוהה וממתג את העסק כאיכותי במיוחד.
נוכחות בפייסבוק
אפיק אחר של פרסום עסקים באינטרנט הוא יצירת דף עסקי בפייסבוק.
היתרון העיקרי של פעולה זו הוא היכולת ליצור אינטראקציות מוצלחות עם הגולשים ולחזק משמעותית את הקשר שלהם עם העסק. מצד שני, התפעול השוטף של דף כזה עלול להיות תובעני מאוד.
לחצו כאן לקביעת פגישת ייעוץפרסום ביוטיוב
עוד אפיק שהופך משמעותי יותר ויותר במסגרת פרסום עסקים ברשת הוא היוטיוב.
פרסום ביוטיוב מחייב השקעת משאבים רבים יחסית, ועל מנת שלצד העלות הגבוהה תהיה גם תועלת רבה, כדאי ליצור סרטונים באמצעות משרד פרסום יצירתי ומיומן – שיידע כיצד להפוך אותם לויראליים ומניעים לפעולה גם יחד.